torsdag, august 14, 2008

stribe for stribe

jeg var i går i onsdags strikkecafe, hvor jeg havde lovet Charlotte der normalt afholder dem, men som er på ferie, at "passe" stedet sammen med Inge. Inge havde gjort alt klart da jeg kom, og sammen fik vi en hyggelig aften. Inge lavede det meste, jeg fik hjulpet med lidt opskrifter og ellers strikkede jeg pind for pind på Promenade.

Det var dejligt at være tilbage i det lille hus og jeg glæder mig til at se de andre næste tirsdag.

Og Promenaden skal nok blive færdig, det tror jeg ihvertfald.

2 kommentarer:

Tora sagde ...

Det blir fint, men det gjør det jo gjerne når den damens oppskrifter følges..

Og eller måtte jeg le litt da jeg sjekket min blogroll i morges, Tanten og Feen har temmelig like innlegg i dag, se her ;-)

Anonym sagde ...

Ej, hvor det lyder hyggeligt med strikkecafe. Hvor er det henne?

Mvh Pernille, Amager