søndag, august 03, 2008

sort og farverig

2 nye projekter er blevet startet i går.

Mit sorte sjal i det superlækre Aslan Invernal garn. Nem opskrift, og perfekt til tv hvis der ellers er lys nok. Ens hænder bliver dog misfarvet af garnet.


Tørklædet fra Hendes Verden er påbegyndt med Noro strømpegarn. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette er et strømpegarn. Og så er det meget ujævnt spundet. Men farverne er fantastiske. Om felterne skal ligge i skiftevis i 2 rækker eller 1 hel række inden næste række startes ved jeg ikke. Felterne er nemme trods jeg bestemt ikke er en ørn til at hækle.

Dagens udflugt bragte os blandt andet til Vejrhøj. Det 3. højeste sted på Sjælland, nemlig 121 m. En smuk udsigt som kameraet slet ikke kan gengive ordentligt, men jeg forsøger altid alligevel.
Der ses Nekselø, Sejerø, Ordrup Næs, Sjællands Odde, Kalundborg.

Ingen kommentarer: