tirsdag, august 12, 2008

slow-motion


jeg fik ikke nået kanten forleden, Da jeg slå op, og begyndte at strikke mente jeg pludselig at jeg havde lavet en tælle fejl. pillede det hele op igen og opdagede så at jeg gjorde det samme en gang til og det var altså stadig det rigtige. hvorfor kunne jeg ikke lige have taget en dyb indånding og tjekket første gang. Det på være nerverne, det er det altid hos atleter.




Nå men igang er jeg kommet og med over 700 masker på pinden så går det ikke stærkt. Nu er jeg heldigvis fordi med kanten og har lige sat 80 masker af til hvile. Nu er det jo næsten en kort pind. det føles ihvertfald meget kortere. Der er kommet 2 striber så det går fremad.
jeg fik set semifinaler i kano og kajak på det superflotte olympiske stadion med kunstig vild flod. det er godtnok et imponerende anlæg og sjovt at se på.

Ingen kommentarer: