onsdag, august 19, 2009

jo, der strikkes – lidt!

jeg er slet ikke så aktiv med pindene som jeg plejer. Jeg er i fuld gang med at Fly igennem huset og det er så vildt godt at jeg er helt høj. Aldrig har jeg været så effektiv og med så stor glæde som det projekt giver. Jeg ved det lyder banalt, men for mig var det lige det rigtige tidspunkt. Jeg samler en kæmpe bunke ude i indkørslen og storskrald er bestilt til på mandag. I går røg 3 skraldesække med diverse ud i bunken. Jeg har faktisk overvejet at aflyse vores weekend i sommerhuset for så kan jeg få rydde mere ud. men Dan synes nu må jeg lige styre mig.

Jeg er jo igang med min grå trøje og ville fra starten kunne lave mønster på den øverste del af ærmene, men efter at have striket et stykke på det første, så ombestemte jeg mig og pillede. nu er der mønster hele vejen. Halvvejs på 1. ærme er status.

Denne smukke pige ventede mig da jeg hentede hende. Hun har idag haft hendes 1. prøve i skolen, og hun fortæller det gik godt. IMG_4815IMG_4814_edited

Ingen kommentarer: