søndag, august 02, 2009

søndags slappen-af!

jeg kæmper mig fremad med Skyggen, den trækker tænder ud og jeg gider den ikke, men jeg holder fast foreløbig. Er ved at strikke diverse små felter på her og der som efter en del hæftning af mange ender, bliver til sidestykker, ærmekanter og underkanter.


Her har Julie bygget et fly, som hun har besøgt mange forskellige lande i, vi har så været guider i de enkelte lande, fortalt om mad, sprog og kultur. Igår fangede vi krabber, men jeg glemte kameraet, der var mange at fange og de syntes vældig godt om fiskefrikadelle.


vi har leget, strikket og nydt det gode vejr idag. Julie flyttede ud i vores udhus, fik bamsebørn, så vi har været mormor og morfar idag, med pasning, barnevognskørsel, bleskift og andet godt.
Egentlig vil hun også sove derude, men jeg synes nu hun skal sove i hendes egen seng, så det blev aftalen. Gina vores kat nyder også at være i sommerhuset. her sker meget med alle sommerfuglene.

Ingen kommentarer: