tirsdag, december 09, 2008

fede skyer


Jeg er snart færdig med kroppen på Cumulus og nøj hvor jeg glæder mig til at bo i denne trøje, det er så vild tyk og lækker , at det bare er vildt godt. Den bliver enorm varm men det er bare helt fint med mig, jeg kan godt være lidt af en frossenpind om aftenen.


Foreløbig har jeg ikke fundet fejl i opskriften bortset fra den rettelse der var udkommet på Annette Danielsens egen hjemmeside. Og som jeg havde fundet inden jeg begyndte at strikke.


Idag går turen til Malmø og forhåbentlig indkøb af julegaver, jeg er håbløs bagud, mine kolleger driller mig for sjov, da de stortset er færdige og det plejer altid at være mig der er blandt de første. men jeg kommer stærkt igen.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den bliver SÅ fed. Jeg prøvede den på strikkefestivallen og den er skøn at have på. Varm? Ja, men på en skøn, lun huleagtig måde.
Jeg skal helt sikkert strikke den også!
:-) Britt

Pernille sagde ...

Den ser bare lækker ud. Skynd dig at blive færdig, så du kan få den på :)

Anonym sagde ...

Ja, den ser godt nok dejlig varm ud. Jeg elsker også at putte mig i en varm trøje.

Og bare rolig. Du skal nok nå at få købt gaver ;-) Jeg afleverer altid projekt lige før jul, så de sidste par år er gaverne blevet købt når projektet er afleveret. Har simpelthen ikke overskud til at tænke på det før. I år bliver det så tidligst den 19. jeg kommer i gang ;-)

Tineke sagde ...

Den bliver da bare så lækker, din Cumulus, jeg har den også på to-do listen, ret højt oppe :)

Jeg er altså heller ikke færdig med at købe julegaver, men pyt, vi når det, og det skal nok blive jul alligevel.

Laila: sagde ...

Söde Dorthe.

Jeg håber at I har en god tur til Malmö og at du ikke lader dig stresse af det med jul.

Knuser

Laila

Irene sagde ...

Den ser vel nok dejlig ud. Glæder mig til at se den færdig.

Anonym sagde ...

For dælen da hvor bliver den bare lækker... og sikke da et fedt nyt design på din side... hilsner fra Ærø