tirsdag, december 16, 2008

Hanne Falkenberg

I går aftes tog jeg endelig hul på Tweedie. Jeg købte garnet for længe siden og har bare haft det liggende i original indpakning. Nogle gange kigget i kassen og så lukket den igen. Jeg synes modellen er rigtig flot, men jeg er egentlig ikke til de grønne farver i kittet og dem er der flest af. Men det bliver jo forår på et tidspunkt og så kan det jo være det kommer til sin rette.

Også har jeg lige bestilt en billet til det foredrag Hanne Falkenberg giver i Sommerfuglen d 24. februar 2009. Det glæder jeg mig til.

Årets julekjole er vist blevet udskudt. En vis lille dame vil heller at vi skal købe en, dem der blev præsenteret var ikke pyntet nok. Men jeg tror nu alligevel jeg ihvertfald skal strikke en af dem, som god anvendelig vinterkjole. Planen er ihvertfald at se på garn i aften hos Frk. Fingernem.
Og så køre i Lyngby storcenter om lidt.

Ingen kommentarer: