fredag, december 05, 2008

tilløb til strik

Siden bogen Strik naturligvis ankom på min bopæl har jeg været lun på Cumulus. Garn der nok ville passe var indkøbt og fremfundet fra lageret, så da jeg pakkede min strikketaske i morges, så kom garn og bog med, og ikke andet.
Julie og jeg er taget i sommerhuset denne weekend, Dan skal alligevel arbejde både lørdag og søndag, så en lille tøsetur var på sin plads. Julie har leget fotograf.

det blev lavet strikkeprøve og det passede fint. Så starten er gået på den store snoring på bærestykket. med 3 tråde og pind 7 bliver dette en rigtig tyk vams, en super vinterting, lidt tung tror jeg men pyt, måske den bliver en overtøjsting. Jeg strikker i meleret lysgrå, 1 tråd supersoft, 1 tråd navia duo og 1 tråd klippan Tuna.








1 kommentar:

Helle Holst sagde ...

Glæd dig! Cumulus er min absolutte yndlings. Sådan en trøje man bare flytter ind i og ikke har lyst til at tage af igen:o)

Kh. Helle