fredag, december 26, 2008

hvordan man lige......

Jeg er kommet et godt stykke med Tweedie og ville her til morgen ( formiddag) lige tage et foto og ligge herind, da jeg opdagede at jeg har lavet halsudskæringen forkert på det ene forstykke. Upssss!!!! det bliver svært at få det til at sidde pænt, så jeg skal da vist lige ændre noget. Deter da godtnok en pudsig fejl at lave, men jo ikke alverdens ulykke, men jeg blev meget paf for jeg havde slet ikke opdaget noget inden jeg lagde det op på bordet.
Endelig ligner vejret udenfor lidt vinter. Der er rimfrost på alle gren og blade og en gråhvid dis ligger tungt over det hele. Nu vil jeg altså snart have noget sne.

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Den bliver da bare så smuk, og uuups, den der kan du ikke vride halsen i :)

Jeg krydser også fingre for noget sne, håber det snart hjælper!

Laila: sagde ...

fnis....