torsdag, december 14, 2006

Lidt strikke-nyt

i tirsdag var det jo strikke-cafe aften. og da hele dagen i forvejen havde drillet med alt hvad jeg foretog mig, så var det ikke så underligt at jeg midtvejs i løbet af aftenen pillede mit lilla påfugle tørklæde op. jeg havde lavet en fejl i mønstret og da det var af pindene var det tydeligt for bredt. om igen. nu er det færdigt i rigtig fin bredde og en længde der er passende for et let tørklæde til halsen, jeg ved ikkehelt hvor langt, men jeg har strikket med 2 tråde i Kidopal og brugt 2 nøgler. der kommer billeder i løbet af weekenden.
ellers er der ikke sket noget som helst på strikke-fronten.
Julie og jeg tager i sommerhuset da manden alligevel skal arbejde samtlige dage. Så jeg regner med at være produktiv de næste dage.

Ingen kommentarer: