torsdag, april 12, 2007

Børnehave-nyt!
Det går faktisk fint med Julie i børnehaven. 1. dag synes hun at hun ikke skulle det mere for der var kedeligt inde på stuerne men en rigtig god rutschebane udenfor.
Igår gik det fint og idag er det nemt at aflevere, så det bliver spændende i aften for at høre hvordan den første hele dag har været.
Men hvor er man træt når man kommer hjem.
Julies katte-bluse er strandet i bunden af min strikkekurv. jeg har problemer med ærmets facon. efter oskriften skal der tages ud på hver 2. pind indtil de er 96m og så på hver 3. pind indtil ærmet måler 32 cm. Det giver et flagermus-ærme som ser helt vildt forkert ud. nu har jeg prøvet at strikke det 2 gange og det er stadig rigtigt grimt. Så der er ikke nogen færdig bluse som lovet. jeg bliver nødt til i weekenden at tage mig sammen og lave nogle ærmer der kan bruges, så må det blive efter hovedet og ikke efter opskriften.

Ingen kommentarer: