tirsdag, februar 05, 2008

det går fremad

Lille atjuu har det meget bedre og er sendt i børnehave, de skulle holde bamse-dukke fødselsdag i dag, så det var godt med en hjemmesygedag igår, tog meget hosten og en del af næsens......

Krudtet i en sådan størrelse efter en hviledag er godt nok stort. Dan troede her til morgen at hun var på coke eller ectasy, men hun ervel bare helt normal. Et godt tegn på en rask og almindelig pige, som dog mente hun var en kattekilling.

Min snue er ved at løsne sig og det er et godt tegn for mig, da jeg tit ellers får kæbehulebetændelse, men denne gang tror jeg jeg slipper. Jeg vil bruge min fridag på lidt oprydning og så meget strik på fifaen. Mon ikke jeg kan blive færdig med forstykket på pagoden, jeg er nået et pænt stykke i går. Billedet er drejet, det længste stykke i venster side er noget af ærmet. Den mørke streg i højre side er markering til lommen.

Ingen kommentarer: