tirsdag, februar 12, 2008

hvad dagen bragte!






Først og fremmest tak til alle jer der sendte mig en fødselsdagshilsen , enten pr mail eller her på bloggen. Jeg har fået mange hilsner og jeg elsker det!




Dagen igår var på mange måder en mærkelig dag, morgenen startede som den plejer, plus gaven fra Julie. Modellen skal være denne skuldervarmer.På arbejdet fik jeg smukke blomsterog lækker chokolade og i løbet af dagen fik jeg et kram af en patient på 81, han havde bemærket blomsterne så derfor vidste han det. Lidt meget bøvl omkring ferieplanen skulle åbenbart også lige ordnes i går og det er bestemt ikke let selv om vi kun er 3. Om knuden helt er løst ved jeg faktisk ikke. Så måske fortsætter gåden lidt endnu.

Efter ugens længste arbejdsdag tog Tina og jeg fik Bella Luna og fik lidt pasta. Vi skulle nemlig til Rie for at få præsenteret du store alpakka sammen med resten af strikkecafeen. En rigtig hyggelig aften med masser af garn og inspiration. Så hjem efter at familien enten sov på sofaen eller i barnesengen. Det var den dag.


Her til morgen lå en smuk perlekæde som Julie havde lavet til mig i børnehaven og jeg har haft den på lige siden. Hun synes det er forkert at jeg ikke er blevet fejret, men det skal jeg nok blive om nogle uger.




Idag har jeg ordnet mine opskrifter, vi bager kage og boller, spiller kort og bygger Lego. En dejlig afslappende og hyggelig dag.




Lidt garn er kommet hjem de sidste par dage, lidt for meget egentlig men pyt, jeg skal nok få det brugt.

Ingen kommentarer: