lørdag, februar 09, 2008

en helt ualmindelig lørdag

Idag skal jeg ingenting, eller hvad?. selvfølgelig skal der vaskes tøj og ryddes op, handles ind, men jeg har ingen ting jeg SKAL idag. Oprindelig havde jeg planlagt at holde fødselsdag i aften men jeg nåede heldigvis ikke at sende invitationerne ud, synes ikke jeg lige orkede det, så nu har jeg bare en friiiiiiiiii lørdag, som allerede er startet helt anderledes. jeg har nemlig sovet helt til kl 9.00, lidt afbrudt at diverse familemedlemmer der var vågne eller skulle vågne, men jeg fik lov at blive liggende under dynen så længe. Det sker måske 1 gang om året, så det er noget helt specielt.

I går eftermiddags efter arbejde var jeg forbi Kinora design i Frederiksværk. Rie som overtog forretningen efter frk. Aabo er nu begyndtat forhandle du store Alpakka. Pyha hvor jeg fik snakket og gramset, indkøbt lidt ( som først kan ses på mandag hvor det bliver pakket op som gave). Garnet var lige kommet var stadig i kasser på gulvet, men Rie åbnede dem straks og vi fik en hyggelig snak. Dejlig at se lidt andet garn, jeg har ikke før mødt garnet fra Norge i de forretninger jeg normalt kommer, så en dejlig inspiration til nye projekter.

Desværre fik jeg en mail fra Markno at min ønskede strikketaske ikke kan leveres, så jeg må vælge en anden farve eller model. Så jeg må nu vente og se hvad der kommer.

Ingen kommentarer: