mandag, februar 11, 2008

i dag er det min dag



Idag tager jeg hul på det sidste år i dette årtid. 39 ja, det er vel ikke så slemt. På ene måde lyder det af meget på den anden er livet jo langt endnu ( forhåbentlig).


Jeg skrev forleden om lidt indkøb fra du store alpakka. Her er så en lille sjov kreation som jeg lavede i går aftes



og så fik jeg 5 ngl af Nanuk af Julie i fødselsdagsgave, skal blive til et "møbius" sjal. Farve er meleret i blå og grøn, rigtig hav-farver. Billedet er ikke retfærdig overfor farverne. men garnet fejler bestemt intet.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hip hip hurra.... Stort tillykke med fødselsdagen Dorthe! Den samme sidste i tredverne som mig :0)
Håber du får en god dag og en masse gode gaver!!
Lækkert tørklæde du har lavet, den kunne jeg da virkelig godt bruge i et par forskellige farver :-)
Krammer fra Gitte til fødselaren og et krammer til den flotte heks fra forrige indlæg :-)

Githa sagde ...

Hjertelig tillykke med dagen Dorthe :-)
Dagen i går var min og jeg blev 1 år - fordi livet først starter ved de 40 år efter de kloges ord ;-)

Nyd dagen og det der følger med den.

Hilsner Githa

Anonym sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen!!
Jeg kan godt lide Githa's kommentar - det er ikke det mindste slemt at blive 40!! Tværtimod!
:-) Britt

Tina sagde ...

Et kæmpe tillykke med fødselsdagen herfra :):)
Sikken en sjov halsting du har lavet :)

Louise sagde ...

Kære Dorthe
Hjertelig tillykke med dagen!
Håber du får en rigtig dejlig dag -med alt hva du ønsker.

Hvor er dine hals cirkler bare flotte.
kh Louise

Laila: sagde ...

Et stort kæmpe kram herfra mig til dig.
Jeg håber at du nyder DIN dag...og sä set vi snart...og sä fär du krammet IRL.

Med smil fra

Laila

Anonym sagde ...

Hjerteligt tillykke med din fødselsdag kære Dorthe. Jeg er da helt vild med den der halskludshulnoget du lige har flikket sammen. Du er så dygtig. Hilsner fra ærø

Anonym sagde ...

Tillykke tillykke - jeg håber du har haft en dejlig dag.
Jeg er helt vildt med din 'halsklud' eller hvad man nu kalder den - sjov og anderledes.

Marianne Knorborg sagde ...

Kære Dorthe.
Hjerteligt tillykke med fødselsdagen.
Jeg kan glæde dig med at din Namaste Executive Camel er på vej over Atlanten!:-)
Ha' en god aften - KH-Marianne

nettie sagde ...

Hej Dorthe!
Stort tillykke med gebutsen idag. Håber du har nydt dagen og at den har budt på alskens dejlige sager i form at både gaver og mad.
kram
nettie
Padborg