fredag, marts 02, 2007

Dagens pudsige oplevelse.
En af mine ældre patienter har ikke besøgt mig længe, men havde idag bestilt tid til tandlægen. Datteren skulle køre patienten, da bentøjet ikke længere var tip-top.
Datteren piller garn op af posen, mens hun venter og jeg falder selvfølgelig i snak om garn og uld. Hun fortæller at hun bor omkring Slagelse og selv har en butik med salg af garn fra egne får. Så blev ørene store. Spurgte om hun var på nettet og svaret var: ja, det er jeg lige kommet, siden hedder uldbiksen.
MEN jeg kan ikke finde noget på nettet - så hvis nogen kender stedet så hjælp, det er altid frusterende at høre om spændende garn og så ikke kunne finde det.
Jeg tror nok af hun hedder Marianne, men jeg er ikke helt sikker.

På forhånd tak for hjælpen og rigtig god weekend til alle i blogland.

Jeg skal bare snart i sommerhuset -jubiiii

2 kommentarer:

Inges uldprogram sagde ...

Det er ellers sjældent, men denne gang må jeg melde pas. Jeg kan heller ikke finde uldbiksen. Håber du finder den.

Marianne Reiche sagde ...

Ang. efterlysning af uld-bixen
Jeg er Marianne Reiche(datteren)
bøgebjergvej 3, Reerslev
4291 Ruds Vedby