torsdag, marts 08, 2007

Messe - ikke for en morder men alligevel!
jeg og klinikken skal idag på messe for tandlæger og klinikassistenter i Bella Centret. En messe fuld af "tortur" instrumenter og boreplatforme ( min mands udtryk)
Det er en dag vi altid glæder os til det er så hyggeligt at møde alle mulige kolleger fra hele landet og lidt fra de andre nordiske lande og så se hvad der er nyt af materialer, tandbørster osv.
Jeg skal nok spare jer for billeder af haller fyldt med rædselsmaskiner og mennesker med horn i panden. ( for det har tandlæger da)

Men først skal vi ind på Bankeråt og spise brunch. Det sted har jeg ikke prøvet før og jeg glæder mig for jeg har hørt det skulle være godt og meget stemmingsfuldt.

Og så skal jeg i aften være alene hjemme og der skal ses tøse-film fra Alt for Damerne og strikkes de sidste pinde på Ballerina. Mangler 10 stk på forstykket og så halsbelægningen. Mand og barn tager på for-weekend til sommerhuset. Jeg skal arbejder fredag med, inden det er min tur til at tilslutte mig familien. Et lille smut omkring strikkebutikken i Nykøbing Sjælland skal der nok blive tid til i løbet af lørdagen tror jeg. Ikke at jeg mangler garn men måske har de lige noget jeg ikke kan undvære. Ha ha.

Regner med at den færdige Ballerina kommer på bloggen senest søndag. Det er ihvertfald mit mål.
Jeg har jo nogle kælne katte der ligger og spinder inde i skabet.

1 kommentar:

Mette G. sagde ...

Lyder til at blive en hyggelig weekend og sådan en "helt alene hjemme" aften er nu heller ikke af de værste.

God fornøjelse med begge dele - og Ballerinaen.

Hilsen
Mette G.