torsdag, marts 29, 2007

FINITO!!!!
så er cafe-sjalet færdigt og jeg er meget glad for at jeg har lavet det færdigt. var mange gange træt af det og troede egentlig ikke at jeg gad strikke det og nok heller ikke bruge det, men det er blevet rigtigt dejligt. farverne er jo ikke så forårsagtige men det skal nok blive brugt aææigevel og især til efterår og vinter. Har i dag haft det på over skuldrene istedet for en jakke i morges.

Lækkert!!!

Det er 2 m x 1 m strikket i Fortissima Colori fra Schoeller + Stahl. forbrug 325g.
Ja så selvstribende strømpegarn kan sagtens bruges til andet end strømper.
Og så kan det tåle at komme i vaskemaskinen når det trænger.

Det går jo at 1 projekt er færdigt og derfor må et nyt komme i gang og det er det allerede, nemlig en snow-drop i rødlige toner. Alpaka i mørkerød og med en meleret rød i kid mohair. Toppen er bare kanon god og jeg synes ligesom alle andre at den er hyggelig at strikke. Jeg vil dog istedet for rib, lave mønstret igen forneden.

Julies ene bamse har fået "croocs". de er bare for søde. hvad de dog ikke finder på hos Build-a-bear. Heldigvis er prisen meget fornuftig

4 kommentarer:

Lena sagde ...

Flot sjal - hvor har du mønsteret fra? De der crocs til bamse er da bare for nuser:-)

Inges uldprogram sagde ...

Eeee de der farver du sktrikker snowdrop i, er super flot.

Inges uldprogram sagde ...

Glemte at spørge om hvad det er for en alpaca?

Anonym sagde ...

vildt flot sjal, hvor har du mønstret fra?

i det hele taget en spændende blog du har .

hilsen uld freaken