tirsdag, marts 06, 2007

Tirsdags-nyt
Min ballerina er da vokset siden sidst, men ikke helt så meget som håbet. Jeg er ca halvt igennem sidste forstykke, så det går da fremad. Her strandede jeg i går aftes, da det lyseblå garn slap op og jeg gad ikke rejse mig for at vinde et nyt nøgle op, så det betød at den ikke fik de par timer der var planlagr, det gjorde jeg til gengæld sovende på sofaen. Nu må der meget gerne snart komme forår så jeg kan få solen på batterierne. De trænger!!!



Weekenden i sommerhuset blev dejlig og det gik rigtig fint med de 2 piger, trods at kl 02.30 natten til søndag vågnede de begge og mente det var morgen. NEJ mente jeg. så det lykkedes at trække den til kl 07.00. Helt fint.
Jeg fik dog ikke meget tid til strikketøjet for jeg skulle hele tiden være med i legen, men vi hyggede os og det var det vigtigste.



Et enkelt billede fra stranden ved Ordrupnæs

Ingen kommentarer: