fredag, september 14, 2007

filtet miyake


Jeg viste for nogle uger siden min færdige miyake. Da jeg havde haft den på 1 gang i strikkecafe og kom hjem var den vokset til dobbelt størrelse. Fuldstændigt vildt. Det gik selvfølgelig ikke så jeg puttede den i vaksemaskinen på 30 grader sammen med nogen tøj og ud kom en let filtet udgave som har tørret på min gine og nu er blevet rigtig god.

Det er stadig muligt ay se rillestrikken men den er ikke flexibel længere. Nu passer ærmegabene også og jeg er helt sikker på at nu kan det blive et hit en kølig efterårsdag.


2 kommentarer:

Karina sagde ...

Super god idé, når man altså filter "med vilje". Har også lavet en rib-bluse som vokser i løbet af dagen. Desværre ikke i uldgarn, for ellers havde jeg kopieret idéen.
God weekend
Karina

lifeondyssen sagde ...

Super smart .. den ser dejlig lun ud og du kunne evt bruge en langærmet under til vinter :-)