søndag, september 16, 2007

Gårdagens bobbel

I går da Julie og jeg var inde og handle stort ind, vi havde huset fuldt til aften, faldt følgende samtale. Netop på vej ud af p-huset efter at handlet i mange butikker:
mig: åh Julie jeg glemte at købe salat.
Julie: stod det ikke på din huskeseddel?
mig: jeg havde ikke lavet en huskeseddel.
Julie: Havde du glemt det!!!!!!

Hvad siger man så!.

Der kommer mange sjove og spidsfindige kommentarer i denne alder. Rigtig sjovt, selv om det nogle gange er svært at finde en grimasse der kan passe.

2 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Hvor er hun sød .. der kan kun smiles stort "G"

Inges uldprogram sagde ...

Har samme problem med miyake. Den vokser og var endog for stor fra starten. Havde faktisk tænkt på at filte den lidt, men har tøvet. Jeg tror jeg gør det samme som dig - putter den i vaskemaskinen. Den ser ihvertfald fin ud din Miyake.