torsdag, september 20, 2007

Torsdag-morgentræt.

Dagen i dag startede med at være planlagt til en fuld arbejdsdag derefter et aften møde med regnskabsrevision for den forening hvor jeg er kasserer. Efter 2 timer er mødet i aften aflyst og jeg skal først møde ½ time senere på arbejdet her til morgen. Det kan da siges at være lidt af en udvikling. Hvad mon der sker resten af dagen.






Så jegkan se frem til at strikke i aften. Jeg mangler 12 pinde på 1. sidestykke af promenade så pludselig er det måske muligt at fremvise noget der ligner noget til min mor i morgen aften hvor Julie og jeg skal hen og spise, men Dan tager en aftenåben i hans ur-forretning. Det er hårdt for ham både at være fuldtid på skolen i Ringsted og så arbedje i forretningen fredag og lørdag og forsøge at indhente det tabte fra resten af uge. Hold op hvor det slider. Men hans passion for mekaniske ure holder det hele kørende og gør at det stadigvæk er sjovt.


Faktisk fik jeg et nyt ur af ham forleden. Jeg havde set det da vi var på ur-messe i Bella Centret for nogel uger siden. Det er så flot og med en lækker gummi-rem

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jamen jeg tænker bare... ingen kender dagen før solen går ned - og nu kan du se hvad klokken har slået... god dag til dig Dorthe