søndag, september 02, 2007

Super strikke besøgsdag

Sikken dog en mærkelig overskrift, men det er lige hvad jeg havde lørdag eftermiddag.

Ingrid og Line

Line som jo er flyttet så langt væk at hun ikke længere kommer i vores strikke-cafe havde inviteret os ned i hendes nye hjem. Et hus i en lille landsby med små vinduer og en hoveddør der er ret lav. Et dejligt fristed, hvor de nok skal falde helt til.



Karen og Bettina

Hun havde lavet lækker frokost og derefter kom strikketøjet frem. Tina fik lov at låne strikkestolen, det ser ud til at den er rigtig god.

Lisbeth og Tina


Tak for en dejlig eftermiddag og det er helt sikkert ikke sidste gang vi mødes enten det ene eller andet sted. Vel Line?


Inge og Githa

Jeg er nået længere med Tutti Frutti, men nu er jeg løbet tør for det røde garn. Så skulle nogen ligge inde med et nøgle rød farve 15 i Baby og Hosegarn fra Løve, så er jeg meget interesseret. Jeg har ikke længere bandarlen så indfarvningsnummeret er en by i Rusland.

Ingen kommentarer: