tirsdag, september 18, 2007

strikkemaskiner til salg



SOLGT



Jeg har besluttet at sælge min Brother kh 890 strikkemaskine og ribapparat Brother kr 850 med meget tilbehør, da jeg aldrig bruger dem. Egentlig har jeg stortset aldrig strikket på dem, for jeg købte det for 1½ år siden, da min tidligere strikkemaskine jeg brugte en del, ikke havde ribapparat.


Trænger til en ordentlig rensning og evt enkelte nye nåle. Der findes mange dele og dansk manual til hovedapparat og cd-roms med engelske manualer til begge Jeg betalte 2000.- for det hele. Er bare aldrig kommet igang og nu giver jeg det ikke mere.


Skulle du have lyst til at købe det så giv et bud over 1500,.




Jeg har også en My Rock til salg, den er lidt brugt og virker perfekt. Der mangler en metal pind alt andet er der incl dansk manual. bud over 500.- modtages.


My Rock er solgt .

Hvordan vi får det viderebragt rent praktisk finder vi en løsning på.


send evt en mail på dschoedt@tandlaege.dk

Ingen kommentarer: