tirsdag, september 25, 2007

tirsdags strikkecafe

Efter ikke at have strikket siden fredag så glæder jeg mig til i aften at skulle til strikkecafe. Så er det ihvertfald muligt at få rørt pindene og mundtøjet. Det plejer også at blive motioneret i det selskab. Promenade kommer som det eneste strikketøj med, så jeg kan komme videre. Jeg har stortset ikke strikket på andet mens jeg har dette igang, det ligner mig egentlig ikke, men jeg vil så gerne have det færdigt. Min mor var så vild med farverne og synes det bliver rigtig smukt. Så jeg tror også hun glæder sig til det er færdigt. Vejret i øjeblikket som jo er næsten sommer, giver jeg ihvertfald lidt pusterum, da det først skal være efterår førende det skal bruges. Så hold ud sol!

Hvis jeg ellers har flere kræfter tilbage ( altså i snakketøjet). For i eftermiddag skal vi igen have et implantatmøde på arbejdet og det er stortset uafbrudt tale i 2½ time. Hovedet er fuldstændigt blæst bagefter, men det er vildt sjovt og meget inspirende.

Om lidt skal jeg ud og aflevere mine strikkemaskiner, som jeg har fået solgt. Den ene skal næsten kun rundt om hjørnet og den anden skal med posten til Thy. Jeg håber at de 2 modtagere bliver glade for deres køb og får brugt dem. Held og lykke.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Dorthe
Jeg har 'tagged' dig - du kan se mere på min blog :-)))

KH Gitte B