torsdag, september 27, 2007

Hanne Falkenberg garnkup


Forleden dag kom jeg forbi Gittes blog hvor hun havde ryddet op og solgte ud af garn som ikke passede hende.

Jeg faldt straks over dette sand/hør farvet garn fra Hanne Falkenberg. Så tryk på tasterne og heldigvis var jeg hurtigst. Nu har posten været her med garnet og jeg er så glad. Det skal være til en en Mermaid eller en Ballerina til mig selv lidt senere på sæsonen.


Foreløbig strikker jeg fortsat på min mors sjal og jeg går meget langsomt. I går aftes lagde jeg strikketøjet fra og gik i stedet 1 time tidligere i seng, bare fordi strikketøjet kedede mig. men den går ikke. Ingen nye projekter for så bliver det ikke færdigt.


Og jeg vil så gerne strikke en Cherry fra Helga Isager. Har sikkert noget alpaca liggende. Jeg kigger ikke endnu for at tror jeg det går galt. Min rygrad er som en regnorms i disse uger.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Hej søde Dorthe

Du må godt have til regnormsrygrad, det er helt i orden....du skal ikke være for hård ved dig selv.
Du har sikkert fortjent det...

Knuzer

Laila i Schweiz

Helle Holst sagde ...

Tjahhh. Og fordi jeg ingen rygrad har overhovedet, har jeg gang i en lille million projekter og intet af det bliver færdigt:o)

Sjalet du strikker til din mor er underskønt og med din selvdisciplin er det færdigt inden længe.

Kh. Helle