fredag, oktober 26, 2007

hvornår kommer jeg ind?

Jeg har været på venteliste længe hos Ravelry. og nu vil jeg ind. Der er 3654 foran, og da tallet er faldet fra ca 4500 igår så er det vel snart min tur. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal derinde, men alle skriver at de bruger mange timer der , så noget må vel ske. Jeg er lidt spændt og meget utålmodig. Bare jege ikke bliver skuffet.

I går aftes fik jeg strikket ryggen færdig på Anne Sofie-trøjen. men da det er så mørk en morgen må I vente med et billede.

Julie ligger forsat under dynen og Dan tager tjansen herhjemme indtil jeg kommer fra arbejde og så må han afsted. Tak for de mange hilsner til hende.

Mine frynser er også godt på vej, jeg er mere end halvvejs, mangler 68 udaf 184, så jo dete hjalp lidt med nogle indimellem alle bøgerne.

1 kommentar:

Laila: sagde ...

Jeg troede jo, at jeg var den allersidste som tjekkede det med Ravelry ;-)
Der er kommet rigtigt mange dansker ind i de sidste uger, og det kan ikke vare længe for dig.
Vi ses derinde....eller måske ses vi först hernede??? Ihhh, hvor jeg glder mig...

Knus - faktisk et kmpe knus fra mig til dig.

Laila i Schweiz