torsdag, oktober 25, 2007

skoldkopper eller fryns


Ja hvad skal lige være overskriften til dette indlæg. Jeg har en ekstra fridag idag den var tiltænkt noget hjemmearbejde og så en indkøbstur for mig alene. MEN det er det ikke blevet til. Julie kom hjem med skoldkopper i går fra børnehave og sammen med feber så er dagen nu blevet en putte- læse bøger - høre historier - se tegnefilms dag. Så jeg får da strikket lidt frynser indimellem. For hver historie jeg læser får jeg lov til at strikke 1 frynse.
Dog havde jeg strikket nogle i forvejen. men det er alligevel blevet ca 20 stk i dag. Jeg synes jeg har lavet mange og alligevel er jeg ikke nået til midten endnu. Så 2-3 stk i hver lille pause så bliver der vel en pind fuld om et par dage.


Julie skulle ellers have været til fødselsdag hos hendes bedste veninde både i dag og på lørdag men det går ikke. Foreløbig er hun lige glad da hun bare er sløv af feberen og hoster meget. Heldigvis er knopperne ikke begyndt at kløe endnu.

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Stakkels Julie, god bedring til hende, og Dorthe, fryns derude af, hold ud, så liige pludselig er de der bare!!

Kh. Tineke

Tina sagde ...

Årrrh god bedring til det lille pus!! Det er ikke sjovt at have skoldkopper :( Nanna har haft det 3 gange... selvom det ikke burde kunne lade sig gøre!

Jeg håber i snart er tilbage på normalen igen. Og god fornøjelse med frynserne ;)

Laila: sagde ...

Hej Dorthe

Skoldkopperne er ret sä kløende. Her i Schweiz fär vi zinksalve til at tørre kopperne ud og kløestillende dråber til at indtage.
Jeg havde mine to rødder liggende med 2 ugers mellemrum - og det var bare hårdt.

Jeg håber for bäde dig og Julie at det går smerteløst forbi.

Knuser

Laila