fredag, november 23, 2007

Diva nyt

Endelig faldt Julie omkuld. kl 13.30 efter at have forsøgt at falde i søvn hel formiddagen, træt som en okse, og slatten som en klud. Intet kan hun holde i sig, og vil ikke spise, får en smule væske, men ikke meget. Jeg fik aflyst en stor del af mine patienter og så hjem og afløse Dan.



Nu er vasketøj snart overstået kun 11 maskiner siden kl 2050 igår. Sådan.



jeg har strikket lidt på Diva og som altid er Hanne Falkenbergs opskrifter en fornøjelse. Det er jo ikke kedeligt at strikke indtagninger og forkortede pinde i retstrik. Der sker lidt hele tiden, der skal tælles en smule og holde øje på indtagningerne. Dejligt. Jeg nyder virkelig dette strikketøj, ligesom jeg altid gør når det er en opskrift af HF. Hvor er der mange der kunne lære noget af hende når de laver opskrifter. På en måde så er det meget rimeligt med hendes priser for et så gennemarbejdet produkt i forhold til stortset alle andre.

Ingen kommentarer: