fredag, november 30, 2007

Jeg glæder mig i denne tid...

Nej det er ikke kun børn også barnlige sjæle som mig der elsker julen. Og så har jeg lige fået et link til en strikke-julekalender hos Drops, hvad mere skal man så ønske sig. Måske en ekstra time til strik hver dag, det er en umulighed, men et ønske er et ønske stort som lille.

jeg glæder mig også til de 2 x 20 min hver aften samme nmed Julie i sofaen hvor vi skal se julekalender i fjernsynet. I morges på vej til børnehaven talte vi om at det var i morgen der kom julekalender i tv. Inte om tidspunktet. Pludselig siger den lille dame, så ser jeg julekalender i stedet for en godnathistorie indtil juleaften. Jeg var lige ved at køre i grøften. Hvor får hun det fra!. Næhnej godnathistorie skal der også til for vi plejer jo at læse en kalenderbog. Det vil jeg da ikke snydes for.

Pakkekalender har været færdig i en uge, for jeg har i løbet af året, når jeg er løbet ind i et godt tilbud, købt det og lagt op på hylden, Der var 22 stk, så de manglende 2 fandt jeg meget hurtigt. Alle pakker er pakket ind og om lidt skal vi hænge pakke-kalender-juletræet op og så plejer julemanden at komme om natten med en pakke. I år skal vi for første gang prøve at han aflevere alle pakkerne på en gang og så må vi se om Julie kan lave pille-fingrene være.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

hej söde

En ekstra times strikketid - den var god. Jeg klikker straks i morgen tidligt.

knuser.

Laila

Louise sagde ...

Jeg hopper med på ønsket om mere strikke-tid.

Hvor jeg glæder mig, til den lille mand bliver stor nok til pakkekalender:-)

Glædelig 1. dec.
Kh Louise