søndag, november 11, 2007

Sorte hænder

Jeg er startet på min Kinajakke. er ikke noget særlig langt da jeg ikke har haft mange strikke-minutter siden torsdag aften. Men det skal altså også være muligtat sidde med det garn i pænt stykke tid af gangen, da det smitter helt vildt af. mine hænder bliver så sorte, det går heldigvis nemt af i vask, men jeg sætter mig ikke lige for 1 pind eller 2. Garnet er lækkert bortset fra afsmitningen så generer mit temperament.

Min Diva generer mig også jeg kan ikke få samlet masker pænt har prøvet mindst 5 gange og pillet op hver gang. så nu vil jeg strikke stykkerne for sig selv og sy dem sammen til sidst. Hurra for ekstra montering.

rigtig god søndag til alle ude i det ganske blogland. Vejret her i DK er da helt vildt lækkert. Nyd det.

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Og en rigtig god søndag til dig og dine også!

Knuzer, Tineke

Anonym sagde ...

Hej Dorthe
Jeg fik også sorte fingre, mens jeg sttikkede på kinajakken og jeg har hørt om flere som får overskudsfarve på hænderne af shetlands garnet, men det er trods afsmitning superlækkert.
Hilsen Ida, Silkeborg