mandag, november 12, 2007

hallo kong frost

Ja så gik den weekend, den er ihvertfald ikke kendetegnet ved at der er blevet strikket, jeg tror den samlet strikketid siden torsdag har været 2 timer. Så på den front er der intet sket. men udenfor er der sket en masse, bilen har fået vinterdæk og straks efter kom kong Frost og lagde en tyndt hvidt lag af sne og hagl. Sammen med tusmørke blev lyset udenfor helt jule-agtigt. Julie klippede og klistrede en lang guirlande og op kom den at hænge på hendes værelse, jeg er spændt på hvor meget at den slags dette år bringer, i øjeblikket er hun til saks, tape og papir, så jo jo jo det kommer ikke til at blive et problem med guirlander og andet i år. Ikke lige mig men så er det jo.
Her til morgen er lyset udenfor igen en meget flot oplevelse, der er lidt sne, rimfrost på alle grene og en solopgang der lige er begyndt, en lang stribe af en sky og ellers klar himmel. Det bliver en smuk dag. Desværre skal jeg direkte efter arbejde til bestyrelsesmøde og derfor vil jeg kun se dagens lys gennem bilens vindue og klinikkens selvfølgelig også.

Men kong Frost du skal være velkommen. Jeg elsker sne så det er bare i orden med en ordentlig dyne og lang hård frost.

Ingen kommentarer: