fredag, november 02, 2007

valg af opskrift

Som skrevet i går skulle jeg vælge hvilket projekt der skulle ned i kufferten, som er pakket og egentlig var kørt til København for at overnatte, men er vendt hjem til Hillerød for lige at huske de sidste ting ( hvad man ikke har i hovedet må bilen have i omdrejninger.)

Valget er blevet mandelfarvet uld fra Geilsk til en enkel smuk bluse fra Bogen Knitting Nature.
Den har længe summet i hovedet og måske var den egentlig planlagt i en anden farve, men garnet lå og kiggede op af skuffen og da jeg følte på det, så blev det taget. Dejligt blødt at røre. Måske en anelse for tyndt men pyt så tilpasser jeg bare opskriften til garnet og ikke omvendt.

Jeg har helt opgivet at strikke i flyet. Jeg er ikke en person der kan gå gennem sikkerhedskontrollen med bambuspinde og vide at det måske er ulovligt. Alle vil kunne se det på mit ansigt og jeg vil helt sikkert blive taget fra til kontrol. Så jeg læser et blad eller løser en krydsord / suduko i stedet.

Tak til alle jer der har sendt kommentarer med øsnket om en god tur. I vil blive underholdt med små anekdoter når jeg er hjemme igen på tirsdag. Det lover jeg.

Rigtig god weekend

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Også en god weekend til dig Dorthe.
Håber du må få en rigtig god tur til det Schweitz'ske og at I må hygge jeg enorm dernede. Hils Laila
KH Lise