tirsdag, november 06, 2007

solskin nok til mange dage.


Jeg er tilbage fra Schweiz efter en rigtig dejlig weekend hos Laila og hendes familie. Og det solskin jeg har med hjem er i form af glæde og varme i hjertet, for det var ikke meget solsen var fremme i schweiz. Vi har hygget, strikket ( Laila mener dog at hun havde fået strikket mere hvis jeg ikke havde været der), men det forstår jeg ikke. jeg er vant til at strikke om aftenene og stortset aldrig om dagen og Laila strikket lidt hele døgnet.


Jeg har masser af garn med hjem da vi var på fabrikssalg hos Lang i går eftermiddags. Noget er til mig selv og noget tror jeg kommer med til strikke-cafeen der er sikkert en eller anden der vil overtage. Tilbuddet var for godt. Der skal nok komme billeder lidt senere på dagen.


Jeg har strikket på Turbulence U-neck fra Knitting nature, og den bliver snart hyllet op. farve er bare forkert. ØVVVV

Så søndag eftermiddag kastede jeg håndklædet i ringen og tog hold på en nyt Karen Noe Flettesjal denne gang i baby.alpaca fra Græse Mølle ( BC står vist bagved.)

Nu vil jeg starte bilen og køre til København for at hente Julie. Jeg savner hende vildt og har savnet min familie meget mens jeg har været væk. Mærkeligt at være hos en anden familie og lege med børnene og så er ens egen der ikke. Så nu kan køen på motorvejen godt forsvinde for her kommer jeg!!!!

1 kommentar:

Laila: sagde ...

Hej søde Dorthe

Tunsinde tak for dit dejlige selskab i denne lidt ekstra lange weekend.

Det har bare været super dejligt at have dig her, og jeg håber at det ikke var sidste gang, men starten pä en hel masse gange...

Knus

Laila