lørdag, november 17, 2007

Ærmer på vej

jeg har under dagens generalforsamling fået strikket en hel del. det . ærme på Diva er færdigt og jeg er ca 40% med nummer 2. den sidste time fik jeg ikke strikket da jeg løb tør for garn, det var mere på værelset men jeg gik alstå ikke fra mødet af den grund.
mine fingre er blevet fotograferet med strikketøj mange gange af vores proff- fotograf og nu er jeg ss spændt på om der kommer et stemmingsbillede ud af det, hvis det bliver til noget så skal jeg ihvetfald nok vise det frem. men der var ingen andre ud af 150 personer der strikkede, men bemærket af mange. Især mange mænd kommenterede det med stor forundring over at man kan skabe bluser, trøjer og andet på den måde. De var lidt fascineret. Pudsigt!
Billeder må I have til gode da jeg ikke kan koble kameraet til på hotellet.
Om lidt skal jeg efter en dejlig bad iføres min smukke lange kjole og så hen til en dejlig middag.
Rigtig god lørdag aften til jer alle.

1 kommentar:

Laila: sagde ...

Hej söde Dorthe

Jeg håber at du fär en hel fantastisk aften.
Sving dansebenet og nyd livet..

Knuser fra mig.