lørdag, november 03, 2007

Lufthavnen

Efter en lang nat hvor jeg bare har hostet og stortset ikke sovet sidder jeg nu i lufthavnen og venter på at flyet skal afgår. Det ser ud til at flyve til tiden. Jeg elsker livet i lufthavnen når bare det ikke er i mange timer, der er altid liv og mange mennesker, forventningsfulde børn og feriefolk, forretningsfolk og turister i en skøn blanding.

Stor ros til sikkerhedskontrollen i Kastrup. Deres nye faciliter er meget lækre og trods rigtig mange mennesker så var ventetiden ca 5 min, det gik stille og roligt, og de var meget omhyggelige. Hver 3. person blev checket ekstra. Jeg er glad for at jeg lod strikkepindene ligge i kufferten.
Her er 2 dameblade i tasken, en nyindkøbt parfume af ynglingsmærket Bulgari og strepsil, så helt galt kan det ikke gå.

Nu vil jeg nyde en stort Latte macchiato inden jeg stiger ombord og flyver ned til landet af ost.

1 kommentar:

Lene sagde ...

Hej Dorthe,
Det ser ud til, at vi må undvære dig til strik-in i Snertinge i dag. Du må have en rigtig god tur og hilse dernede.
KH Lene Z.