mandag, marts 24, 2008

bestillingsarbejde


Dan har for første gang nogen sinde ytret ønske om at jeg strikker noget til ham. Det skal være en ny varm vinterhue til løb. Den gamle trængte til en udskiftning og så fik snemanden den.

kraven er : ulden, tyndt garn ribstrikket og lang så den kan foldes ned om ørerne og alligevel også foldes op og kun dække toppen af hovedet. Han havde en gang en lækker en fra Nike men den har han smidt væk, så nu kan mit hjemmestrik måske bruges. Og den må ikke kun være sort, dog heller ikke pink og skrigende farver. Jeg vil kigge efter noget strømpe garn og så lave en hjelm i 2 ret 2 vrang på pind 2-2½.
Lidt pudsigt at han først så sent på sæsonen kommer med ønsket, men de sidste dages sne har vist husket han på at det godt kan være koldt om ørerne.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

WAUW!

Tineke sagde ...

Du kan hilse og sige til Dan at det gjorde indtryk, så lang tid han kunne løbe den dag jeg var hos dig, og så stadigvæk se så frisk ud bagefter (grænsende til de irriterende). Så siden da har jeg været i yderst skarp træning!!

Nu løber jeg så 4 km hver anden dag, og jeg er først lige startet :).

Kh. Tineke