torsdag, marts 27, 2008

en sjov udfordring




Jeg har meldt mig til en fødselsdags-gruppe via webstrik og har idag været ude for at købe den første gave. Til en person jeg ikke kender, intet ved noget om, som er ude og rejse uden at have efterladt en ønskeseddel. Hvad gør man så. Selv strikkedamen i Hundested blev lidt bleg ved opgaven, jamen hvor gammel er hun og hvilket størrelse eller hvilke farver kan hun lide. Havde jeg været politiker havde jeg svaret: ingen kommentarer, men nu kunne jeg bare sige, det ved jeg ikke. Så jeg har købt noget som jeg selv ville kunne bruge og som kan blive til flere ting. Så må jeg se om det falder i god jord eller ej. Men sjovt at prøve.

På arbejdet er jeg ved at være klar til at kunne begynde at arbejde igen, imorgen skal de sidste kabler og netværk monteres og så burde de kunne lukke op for vandet. Lørdag bliver der så bygges en trappe og rampen udenfor og så skulle jeg gerne ( efter en grundig rengøring søndag) kunne have patienter fra mandag morgen. De står ihvertfald tæt i aftalebogen.

Har idag haft byggemøde med de håndværkere og forsikringen som står for selve vandskaden. De er flinke og fornuftige. Jeg forventer at det samarbejde kommer til at fungere og at resultatet bliver tilfredsstillende. Dejligt med folk der kan tage beslutninger med det samme og ikke lige skal ad 1000 omveje.

Derfor vil jeg imorgen passe mandens urbutik det meste af dagen da han har et ærinde i Ringsted på urmager-skolen i 4-5 timer. Mellem kunderne skal jeg strikke på superKarla, for jeg er bagud. Fik ikke gjort noget i går aftes, så alle de felter jeg havde lavet er pillet af pinden og den første trekant er kun lige påbegyndt.

Til sidst lige et enkelt billede fra Julies gymnastik-opvisning lige før påske.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nååå så er det jo derfor man ikke hører noget mht. ønsker.
Jeg må også se at få købt noget.
Dejligt for dig at du snart kan komme i gang med arbejdet igen.
KH Lise