søndag, marts 16, 2008

mikro green cable


Jeg har i efteråret da jeg var hos Laila købt noget lækkert lilla bomuldagarn til en bluse til Julie, og i de seneste dage har jeg søgt med lys og lygte over hvad jeg skulle strikke. Havde en ide med en top som kan bruges nu med en t-shirt under og til sommer alene. Men det rigtige mønster kunne jeg ikke finde. Så igår aftes blev en lille udgave af green cable startet og jeg er spændt på om den kommer til at fungere. Synes at det tegner fint.

Farven er ikke rigtig på hverken det ene eller andet billede. Den er mørk, klar og varm.

Så om alt går efter planen så er påske-outfittet snart klar til prinsessen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så kigger man lige væk - og vupti vupti står du der iført nye kreationer... du er bare så superdygtig - klap dig selv på skulderen min ven - du har fortjent det. Mange kærlige hilsner fra Ærø

Anonym sagde ...

Sikke noget lækkert garn. Jeg har også strikket to mini-green gable til min datter, hun er vild med det mønster og har bestilt nogle flere. Lige nu strikker jeg en gul bomulds Very Berry til hende, som jeg forlænger til en kjole, inspireret af Bettina /Hjerte på vrangen. Ellers er jeg i Grindelwald, og kører nok en tur forbi Reiden i morgen...
Lisbeth