mandag, marts 24, 2008

Påske ferie


selv is skal der til, sne eller ej, ishuset havde åbent efter vintersæsonen.



Ja, så er vi hjemme efter en dejlig tur i sommerhuset. Vejret tegnede jo til at bliver rigtig vintervildt, men vi har faktisk haft dejligt vejr. Masser af sol klar himmel og sne. det er blevet til snemand, sneboldskamp, engle i sneen og påskehare jagt efter fodspor. Dejlige gåture, blandt andet til stranden. Vi har nydt det og været en lille familie uden nogen indblanding, den eneste frokost vi skulle have været til, blev flyttet væk fra området og til København og det orkede vi ikke at køre efter i dag.


Julie har taget dette billede med kameraet uden guidens, så hun er da markant bedre end mine billeder fra barndommen, hvor hovederne tit ikke var med fra øjnene og opad.

Jeg har dog ikke strikket så meget, det gik fint de første 2 dage men så sagde strikketøjet mig ikke noget, viften er kedelig, green cable manglede jeg strømpepinde til og superKarlas Poncho er jeg meget i tvivl om jeg skal fortsætte med det valgte garn eller starter helt forfra. Der kommer ikke noget synligt farvespil frem, man skal meget tæt på for at se at felterne er forskellige.




Vel hjemme igen, til døde høns og hane. Et rovdyr har været sulten og gået amok i hønsehuset, vi fandt hanen og en halv høne ude i haven, en masse fjer og ingen spor af de 2 andre. Naboen har desværre ikke fået ekstra gæster, så øv selvom det jo er naturens gang. Vi bliver vist nødt til at bygge gården ekstra sikker inden vi køber nogle nye høns.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Surt show med jeres høns!

Og du har ret mht Ponchoen, man kan ikke se noget farvespil. Men det finder du sikkert ud af med dig selv!

Knuser fra

Laila, som har savnet dig!

Tineke sagde ...

Sikke dog et godt billede af dig og Dan!!