fredag, juni 06, 2008

fredagssjov





jeg er kommet en god bid videre med toppen. Er nu klar til at strikke stropperne på ryggen, så det bliver nok klaret i løbet af weekenden. Jeg vil begynde på en inderst inde til Julie eller en Fifi til migselv i morgen i strikkecafe. Det bliver nok inderst inde med vingeærme i bomuld, da det er vist det bedste snakke-strikketøj.


Julie og jeg har hygget og leget alt muligt hele dagen, det eneste praktiske jeg har nået var at få pudset vinduer og handlet ind. Dette fjollede billede er min havfrue-prinssesse i fuld vigør mens soppebassinet fyldes.


Jeg er faldet over denne søde model i Hendes Verden, mon ikke der er noget garn hos DorteB der kan bruges. Mit lager er stortset ikke indeholdende bomuldsgarn. Og dog hvis jeg tænker efter så er der vist noget sart lysegrønt. Nå men det er jo derhjemme og kan ikke beses førend søndag.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Dorthe

Jeg faldt også for den bluse i Hedens Verden. Den er meget sød og fin i det.

Merete

Tora sagde ...

Litt av et tempo du har, den er jo snart ferdig, den toppen! Og den neste fra Hendes Verden var lekker! Mon tro om en får tak i det bladet her oppe..

Herlige bilder av datteren din!

God helg!