søndag, juni 01, 2008

lidt stemming fra de sidste dage

Jeg er kommet hjem efter det IT-brugergruppe møde jeg var afsted på, jeg synes lige I skal se et billede af udsigten fra mit vindue på Vilcon. Maden er meget lækker, bla fik vi som starter tigerreje i dildfløde med agurkevingummi og brød med israelsk lakrids.



I går aftes var vi hos et vennepar sammen med et andet hold venner, Det var rigtig hyggeligt med grillen tændt, vi spillede lidt bordtennis, børnene legede ( her er det hest) vi nød øl og vin, mens snakken gik. Dejligt at sidde ude hele aftenen og bare slappe af i gode venners lag.



Jeg har et billede af mit nuværende strikketøj. Nemlig Leaf Yoke Pullover, jeg er kommet længere end billedet viser. Farven er mere gylden end fotoet. Garnet er Damasco købt hos Lang i november.

Ingen kommentarer: