lørdag, juni 14, 2008

rigtig god wwkipday til alle

lige 2 piger der skaber sig ved foto, men som hygger sig godt sammen. Amalie og Julie




Ja, så er det blevet d. 14.juni og jeg ved at rigtig mange skal ud og strikke rundt omkring. Jeg vil bare ønske alle en rigtig god dag og håber at vi får gjort nogle flere bidt af at strikke.

lidt færdigt strik:

feminin rib med vingeærme til Julie i cottonbaby, har dog lige opdaget at jeg mangler at hækle kanten rundt, det var først da jeg så billedet at jeg opdagede det, lidt pinligt.


min top er også helt færdig og den sidder flot men meget udringet, så jeg vil bruge en top under. I strikkecafeen forleden prøvede jeg den og kun med bh under, de andre sagde at det kunnejeg godt, men jeg er ikke helt enig. Det skal godt nok blive rigtig varmt igen førend den skal promeneres.

Ingen kommentarer: