fredag, maj 30, 2008

sidste dag i skurvogn

Ja så har jeg haft min sidste patient i den midlertidig klinik. På mandag morgen begynder flytningen tilbage til klinikhuset. Og jeg glæder mig. Der er nogle enkelte ting som ikke helt når at blive færdige så 1-2 håndværkere kommer til at pusle lidt rundt den 1. uges tid, men det kan vi godt klare. Jeg håber at de ændringer jeg har fået lavet vil være funktionelle og smukke. Det kan jeg først helt få indtryk af når alle skabe og den nye receptionsskranke er på plads. Så næste uge skal bruges til at sætte på plads i skabe, købe blomster og andre billeder ( vi har nemlig skiftet ud i farverne, fra blå til grålilla - sort og hvidt) Det er for mig vigtigt at det hel tager sig pænt og indbydende ud for at prøve at lave en god og behagelig stemning trods det er en tandklinik. Jeg plejer at få ros for hvordan der ser ud og hvor pænt vi holder det, så det skal selvfølgelig også fortsætte. Jeg gør det altså ikke kun for patienterne men mindst lige så meget for mit personale og migselv, da vi er der mange timer hver uge.

Mens I andre nu er gået på weekend og sikkert skal nyde det gode vejr, er jeg taget på internat brugergruppe møde, som varer til lørdag middag med en efterfølgende 2 timers køretur hjem. Men bortset fra at jeg skal sidde indendørs og kun tænke på solen, så plejer det at være hyggeligt, lærerigt og med god mad. Jeg vil også tillade mig lidt øl, da stedet hvor jeg er er Vilcon lidt udenfor Slagelse og her brygger de selv noget godt øl. Stedet kan varmt anbefales som konferencested for mindre grupper, det ligger meget smukt med køer på markerne rundt om.

2 kommentarer:

Laila: sagde ...

Sä mä du hygge dig!

Laila: sagde ...

Hvilken vogn er det? Syndernes?

IS-KUR-VOGN?