tirsdag, maj 27, 2008

diverse

Dette er et indlæg med lidt af hvert. Istedet for at svare på en enkelt kommentar så laver jeg lige den opfølgning.



Først min Lido på en rigtig person. i aften i strikkecafe skal den prøves. om den er god ved jeg endnu ikke men meget behagelig at have på med en top under.



Frida spurgte til knitpicks. jeg har købt dem i metal og prisen var 49.95 euro plus porto. jeg købte en ekstra wire og nogle stops så med alt blev det 462 kroner. hvilket er meget billigere end et sæt i DK.

En lille opfølgning på Lido: Garnet er så lækkert og blødt og meget behagelig at havde på , modellen bliver ved med at falde lidt ud på skulderen men jeg er ved at finde måde at sætte den på og den skal nok blive god.!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den ser rigtigt god ud - og skøn som sommerlun over skuldrene.
Hvordan er garnet?
:-) Britt

Louise sagde ...

Hvor er den smuk Dorthe. Flot flot flot

Kh Louise

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Hvor er den fin og flot! Håber du bliver rigtig glad for den.

Frida sagde ...

Det var en rigtig sød slå om. Og du klær den meget godt.
Tak for svaret på knitpicks pinderne. Det var da meget billigt :) Ha' en god dag :D

Anonym sagde ...

Tak for sidst! Din Lido ser ud til at passe flot - i modsætning til min, som var blevet alt for stor. I stedet for at ærgre mig mere over det, gjorde jeg kort proces forleden og trævlede den op. Jeg har lavet en strikkeprøve med det resterende garn og kan godt se, at jeg skal en pindestørrelse ned. Og hvad kan man så lære af det... Nu begynder jeg en af dagene på en ny Lido - denne gang ikke med hovedet under armen.

Merete sagde ...

Den er rigtig sød, din Lido, og den passer dig godt. Og ja, tak for sidst!