tirsdag, maj 27, 2008

manden hjemme igen

Lørdag aften kunne jeg kører til Ringsted og hente min mand efter en uges ophold i Schweiz. Han havde haft en lærerig uge hvor mange urfirmaer er blevet besøgt og kufferten var mindst 10 kg tungere efter den mængde af bøger og magasiner om ure han hjembragte.


Der var også en pose fuld af godter fra Laila. mange mange tak. Der var chokolader, lækre småkager til familien, mums de er prøvesmagt og faldt i god jord.

Der var lækker garn til mig, både mille colori i smukke blå-lilla-grå plus mange andre farver, samt mellemblå bomuld til en sommertop. Derudover var der også en pose med knapper, så jeg tror Laila har en bagtanke, men jeg er ikke helt sikker på om hvilken der helt er.

1 kommentar:

Laila: sagde ...

Ingen bagtanker...blot smukke knapper!

Knuser herfra