onsdag, maj 14, 2008

avis indlæg

Vores strikke-cafe har været i den lokale ugeavis, som udkom igår. jeg har forsøgt at vise jer vores artikel, det er da lidt sjovt at vores interesse for strik spredes ud, og der er også i artikel en opfordring til at komme til vores strikude-dag d 14.juni
Jeg er lige kommer forbi biserne på Lido og er startet på hulmønstret, så nu glæder jeg mig til at se hvordan det kommer til at se ud når jeg er kommet lidt længere. Selve mønstret er meget let består egentlig kun af 2 pinde der så forskydes hver gang. Billedet skulle vist have været drejet, men det er ikke meningsforstyrrende.

2 kommentarer:

LineMo sagde ...

hej

suk hvor jeg savner mit tirsdags hold og jer alle sammen hils dem alle fra mig.

Knus

Line

Anonym sagde ...

UUUUHHHH - og så hedder hun Charlotte Larsen - ligesom mig... og hvor bliver Lido dog bare flot - jeg sidder og hygger mig med Jazz i øjeblikket... dejligt. Hilsner fra Ærø