onsdag, maj 21, 2008

pil på vej


jeg er godt halvvejs med pilespids i det selvstribende garn og jeg synes det tegner til at blive god, dog med en lidt stort halvudskæring, måske jeg skal hækle en omgang fastmasker i udskæringen det skal man i følge opskriften i ærmegabet så på den måde kommer det jo bare til at ligne.


Det er virkelig tv strik og det passer mig fint for jeg er jo alene i stuen i disse dage efter puttetid, så strikketøjet bliver motioneret og min pegefinger har fået en hul på blommen, det sker altid når jeg strikker for meget, men pyt man vender sig til ubehaget når pinden rammer ned i såret.
Egentlig har jeg "fridag" i morgen med regnskab, men måske hvis en af klinikassisterne er syge skal jeg på arbejde som vikar da vores kirurg ikke kan klare sig med kun 1 assistent. Jeg krydser fingre for at jeg kan blive hjemme og lave regnskab ellers skal aftnerne de næste dage bruges til det.

Ingen kommentarer: