tirsdag, maj 27, 2008

super strikkepinde!

Mine nye strikkepinde KnitPicks er kommet fra Tyskland, købt via nettet hos wollbox.de. Bestilt onsdag og leveret af posten mandag. det er da perfekt. Jeg har pakket dem ud og følt på dem, men i går aftes var jeg alt for træt til at prøve dem, faktisk kom strikketøjet slet ikke op af tasken i går.

Jeg er egentlig begyndt på en sommerbluse til mig selv i noget mærkeligt garn købt hos Lang i november. Det hedder Damasco men jeg kan ikke finde noget om garnet nogen steder. Hverken Ravelry eller Yarndex kendte det. Det er ihvertfald 83% bomuld. Det bliver en meget tung top for jeg har allerede brugt 2 ngl og ikke en gang taget fra en ærmer på en oppefra-og-ned. Men nu må jeg se. Men jeg tror nok det skal blive en OK top.
Billedet må I tænke jeg til da jeg er på arbejde og kun lige har en kort pause mellem 2 patienter.

1 kommentar:

Frida sagde ...

Det lyder meget spennende med nye pinde. De nye bambuspinde fra knitpicks er helt yndige. Hvor meget kostede de, da du bestilte dem fra tyskland? Jeg har købt mine, som er metal, for næsten 800 kr, men de er det værdt. Jeg spekulerer seriøst i, om jeg skal bestille mig bambus pinderne, men jeg ved bare ikke hvorfra.