fredag, maj 02, 2008

strikkerier i sommerhuset

En lille opdatering på hvordan jeg holder mine fridage. Vi nyder at være i sommerhuset, i gårdagens meget regn fik jeg strikket dels på zig zag og er nu næsten halvvejs. Slået op og påbegyndt på Lido, som er dejlig at strikke på, men som godtnok har mange masker på pinden rimeligt hurtigt og jeg er slet ikke noget op på max endnu. garnet er fint en anelse hårdt men det hjælper sikkert ved vask.

Strikkekrisen er at min scoop neck cardigan også er blevet færdig og er fuldstændig uformelig, så den blev skyllet op og lagt til tørre, det hjalp desværre ikke. måske skal den kasseres og måske prøver jeg at pille den helt op. endnu har jeg ikke bestemt mig, jeg er ked af at smide den ud når garnet var en gave fra Laila, men det er ikke så nemt at pille op i og jeg ved heller ikke hvordan det vil arte sig bagefter.

Jeg skal lige straks ud og slå græs, for nu skinner solen og græsset er næsten tørt. Julie har forladt mig for at lege hos mine forældre og Dan er kørt hjem i morges for at gå på arbejde. Så lige nu sidder jeg helt stille med en kop the og laptoppen.

1 kommentar:

Laila: sagde ...

Tænk ikke pä mig. Du er den arme stakkel.
Knuser

Laila